2013. augusztus 14., szerda

Sziasztok! Flóra vagyok! Figyuzzatok az egyik könyvemből írok egy vicces képregény sorozatot. Remélem tetszik.
                                                                 
                                                       KRITON A KRETÉN.


1. Kiváncsi vagyok mi van ebben a kis dobozban? Az nem doboz te ostoba idióta hanem egy tégla! Hűha! Egész nap próbáltam kinyitni.

2. Doktor úr kaphatnék új feneket a régin van egy repedés. Kriton már milliószor elmondtam, hogy mindenki fenekén van egy repedés! Ó tényleg, de elfelejtettem.

3. Elfofogom tüntetni ezt az almát. Nahát! Pa-dam! Nem is tüntetted el, egyszerűen megetted! Ohó, rájöttél a trükkre. Nem is etted meg az egészet! Ezt figyeljétek! Ez nem varázslat? Ez nem varázslat ez egyszerű öngyujtó. Hoppá! Azt hittem, varázslat. Nem varázsló vagy csak hülye! Ráadásul ez nem is varázscilinder. Ez Abraham Lincoln kalapja! Hűha.

                                            VÉGE.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése